onsdag den 14. maj 2008

Hvordan gik det så med de 23 ting!

Onsdag d. 14. maj

Har lige været til vidensdelingsmøde og blev mindet om, at det vist er tid til lidt evaluering af de 23 ting.
Ideen er rigtig god og jeg har da også fået snust til en del ting, jeg uden 23 ting-projektet ikke ville have kastet mig ud i. I praksis har det meste været "hjemmearbejde" - det er jo det med tiden! På hjemmefronten har jeg så fået lidt bistand af et par søde teenagere, som åbenbart har lidt lettere ved alt det der IT end deres mor. Det ideelle ville naturligvis have været, hvis man kunne have "leget" med en kollega, men det hører nok en anden tid til.
Alt i alt et fint initiativ, som jeg lagde flest kræfter i først i forløbet. De 23 ting har givet en lille indsigt i de utallige muligheder nettet åbner op for og så er det jo ikke så svært, hvis man bare
giver det en chance!

Ingen kommentarer: